HOME ABOUT FACEBOOK TWITTER INSTAGRAM

Penat..

ASSALAMUALAIKUM


Hari nie aku penat sangat.. Nak blog pun daa tak larat sebenarnyaa.. Tapi demi nak kongsi cerita dengan korang aku sanggup laa buang tak larat aku kejap.. Blog sikit pun jadi laa kan.. HIHI ~


Penat sangat hari niee sebab dari depan ke belakang aku kemas rumah.. Kalau mak takde dekat rumah jadi tunggang langgang laa jawabnyaa.. Nasib laa aku nie ingat pesan mak sebelum mak nak pergi LONDON..

"kemas rumah jangan bagi berserlerak"

Kerja kerja jugak , kemas rumah kemas jugak.. Siang bila ade mase free.. Aku pun mula laa operasi kemas bahagian depan dulu.. Macam biase laa kalau kawasan depan , mesti laa kena lipat kain , sapu sampah , buang benda yang tak perlu & nampak semak di pandangan.. HIHI :) Then settle bahagian depan..


Belah malam pulak kemas dapur.. Biase laa kalau daa dengan dapur tuu kan , mesti laa kena basuh pinggang , makanan yang lame lame kena buang , kang simpan berkulat pulak.. Buang sampah , sapu sampah , masak air isi dalam botol.. Then settle bahagian dapur.. Sekarang boleh laa relax.. Tapi jangan relax lagi , blog dulu baru boleh relax.. HEHE !!


Bye Bye
THANKS READERS



Truly
Adeqmass

No comments: