HOME ABOUT FACEBOOK TWITTER INSTAGRAM

Happy ;)

ASSALAMUALAIKUM


Happy sangat.. Sebab seluar yang aku order tuu daa sampai.. CandyPants name seluar tuu.. Mula mula nak beli 1 jee.. Tapi bile lihat harga dia jual macam nak tak nak jee.. HIHI :P

  • 1 helai RM 49.00
  • 2 helai RM 45.00
  • 3 helai RM 120.00

Ermm , tengok laa harga diaa.. Kalau beli 1 helai mahal laa pulak kan.. So , aku beli laa 3 helai terus.. HAHA !! Aku beli color BLUE | YELLOW | RED.. Macam color tv3 laa pulak kan aku pilih.. HAHA !! 


Mula mula takut jugak nak beli 3 helai sekali kan.. Daa tengok harga murah beli jee laa.. Takut tuu takut jugak laa.. Tapi bila daa sampai & daa try dekat badan sendiri.. WOW !! Sangat bebaloi & terujaa.. HIHI :)


Seluar nie bukan jenis seluar jean okey.. Dia orginal jegging + cotton + 2 poket ( kiri & kanan ) Bentuk diaa macam skinny.. Sesuai laa yang suke ikut bentuk badan.. Pinggang dia getah.. Semua orang boleh pakai.. Sebab CandyPants nie free size.. So kalau korang nak boleh laa PM dekat aku.. Just komen jee dekat sinie okey :)


TATA - TITI - TUTU



Truly
Adeqmass

No comments: