HOME ABOUT FACEBOOK TWITTER INSTAGRAM

Meatball :)

ASSALAMUALAIKUM


Kalau korang nak tahu kenapa aku punyaa title MEATBALL korang kena laa follow cerita aku nie.. HIHI ~ Meatball nie sejenis makanan yang akan selalu di makan oleh orang yang pergi The Curve or Ikea.. Tapi meatball niee di jual di dalam food court Ikea jee..


Alaa , meatball nie macam bebola ikan laa jugak.. Kalau korang nak tahu , baru baru nie daa masuk paper kan.. Pasal meatball nie tak boleh makan.. Sebab sebabnyaa yang aku tahu laa kan.. Halal or Haram ?? Maybe perbuatan daging tuu tak sempurna kut.. Kut laa kan bagi aku yee.. Korang jangan percaya yee.. Sebab aku malas pulak nak kaji.. HAHAHA !! Lepas daa kuar notes , Ikea pun terpakse laa tutup food court.. Tutup kedai laa katakan.. Bukan tutup Ikea taww , tutup food court jee..


Sekian lama , tak berapa lama laa jugak rasenyaa.. HIHI :) Meatball daa kembali.. Ikea daa bukak kedai balik.. Maknenyaa meatball nie di perbuat dengan sempurna laa kan.. Alhamdulillah dapat jugak merasa makan meatball balik.. Daa lama sangat tak makan kan.. Bukan tak makan , tak makan meatball laa.. HEHE :)


8 march hari tuu meatball daa di pasarkan balik.. Tapi berita gembira sekali.. 10 biji 2 ringgit jee Ikea jual.. Sungguh tak sangka kan kan kan.. Tapi 8 march jee laa di jual 10 biji 2 ringgit.. Sebab nak tarik pelanggan balik laa kan.. HEHE :) Hari esokkannyaa harga macam biase laa yee.. Harap maklum.. HAHA ~


Haa , tengok laa orang beratur ramai semata mata nak makan meatball sahaja.. Lagi pun 10 biji 2 ringgit kan mane laa orang nak lepaskan peluang.. Macam aku jugak laa takkan lepaskan peluang tuu.. Actually , kakak aku yang cakap meatball daa kembali dengan harga murah.. Mula mula tak percaya laa jugak.. Kakak cakap betul betul betul ( macam upin ipin ) Kita orang pun pergi laa sekali merasai pengalaman beratur dengan ramai orang macam tuu sekali..


Alhamdulillah , dapat jugak kita orang beli.. Semuanyaa 40 biji meatball , seorang 10 biji.. Makan sampai kenyang yee.. HAHA !! Dalam gambar tuu ade makanan Dhia.. Anak buah kesayangan aku pun turut serta.. HIHI :)


Happy day mase tuu.. Lepas makan , pusing pusing Ikea then balik.. Lepas sampai rumah , semua daa penat berjalan.. Perut pun daa kembung.. HIHI.. Ape lagi nak buat ?? Semua masuk tidur , tidur dengan lenaa.. DONE ~



TAMAT



Truly
Adeqmass

No comments: