HOME ABOUT FACEBOOK TWITTER INSTAGRAM

Doodle :)

Assalamualaikum


Tajuk aku kali nie pasal doodle.. Daa banyak aku tengok doodle doodle yang cantik , lawa , kretif.. Mesti korang daa mahir dalam bab bab doodle nie kan.. Aku baru jee belajar buat doodle sendiri.. Belajar slow slow nanti terer laa buat doodle macam korang sume.. HIHI ~


Aku teringin nak design sendiri doodle yang di buat oleh tangan sendiri kan.. Baru rase syok , puas , best , happy bila design sendiri.. Lain dari yang lain kan.. Lepas daa terer boleh laa kongsi dengan korang kan.. Mane tahu korang nak design aku nie ke kan.. HIHI :) Perasaan pulak aku nie kan..


Haa , baru baru nie aku ade design doodle aku sendiri.. Korang nak tengok tak ?? Mule mule malu laa jugak nak tunjuk dekat korang.. Tapi aku nak jugak tunjuk dekat korang boleh laa korang komen ape yang patut kan.. Tapi komen sikit jee laa kan.. HAHA !!

Design Pertama

Design pertama niee aku nak buat rabbit perempuan.. Tibe tibe boleh pulak jadi macam yang korang lihat dekat atas tuu laa kan.. Jadi rabbit lelaki kan kan kan.. Tapi takpe , lawa laa jugak kan.. Puas hati laa jugak tengok.. Selalunyaa design pertama memang tak berapa okey kan.. Ape kata orang , kurang berjayaa.. HUHU ~

Design Kedua

Design kedua nie aku buat dengan tenang , penuh dengan perasaan & kasih sayang aku.. Cewahhh , poyo pulak aku nie.. Haa , korang tengok sendiri kan.. Macam mane okey tak ?? Komen sikit yee.. HIHI :) Biase laa yang kedua selalunya daa tahu cara & teknik.. So hasilnya pun berjaya laa.. Cume aku tak color kan lagi jee.. 


Aku akan mahirkan design aku lagi.. Selalu & banyak buat doodle itu pun kalau ade mase free laa yee.. Okey laa sampai di sinie jee cerita doodle.. InsyaAllah akan ade cerita doodle lagi yee.. HIHI :) Papai.. See you..


FULLSTOP



Truly
Adeqmass

No comments: