HOME ABOUT FACEBOOK TWITTER INSTAGRAM

Iphone5

Dekat sinie aku nak kongsi dengan korang pasal title aku dekat atas tuu.. Semalam kakak aku dapat Iphone5 dari suami tersayang.. Nak kata aku jeles ?? Oh Tidak !! Aku tak jeles langsung pun.. Sebab aku tak suke dengan Iphone5 nie.. Memang laa ramai orang cakap Iphone nie best.. Tapi bagi aku Iphone nie biase2 jee.. Same jee dengan HP lain.. Daa hati tak suke nak buat macam mane kan.. HIHI :)




Haa , tengok laa ayat kakak aku post dekat facebook diaa.. Sesangat laa happy hidup diaa.. Aku rase diaa sampai tak terkata kot bila dapat benda tuu.. Aku pun tumpang gembira jugak.. Selama nie kakak aku berangan2 jee nak pakai Iphone.. Last2 Iphone5 daa keluar , akhirnyaa dia dapat jugak capai angan2 dia tuu.. Tunggu punyaa tunggu , Iphone5 terus diberi.. DAHSYAT !!


PS : Semoga bahagia sampai akhir hayat..

-LOVELY SISTER-
FULLSTOP



Truly
Adeqmass

No comments: