HOME ABOUT FACEBOOK TWITTER INSTAGRAM

Back to BlackBerry ;)

ASSALAMUALAIKUM




Hidup aku nie selalu tukar tukar handphone , HIHI.. Bukan nak cakap aku nie kaya or berduit sangat.. Dekat sinie aku nak berkongsi jee dengan korang.. Mula mula aku pakai handphone Blackberry Curve jee.. Itu pun hadiah dari ibu tersayang.. Lepas sekian lame , teringin pulak nak pakai Samsung Galaxy S2..



Alhamdulillah , akhirnyaa dapat jugak aku merase pakai handphone Samsung Galaxy S2.. Macam mane aku boleh dapat handphone tuu ?? Haa , aku dengan si diaa yang cadang nak kongsi duit beli handphone tuu.. Dengan berkat sabar & simpanan duit aku dengan diaa cukup.. Sebab tuu kami beli handphone.. Tapi duit diaa yang banyak tambah.. HIHI :)


Bila daa beli tak berkenan pulak.. Sebab aku suke handphone color putih.. Tak tahu laa kenapa suke sangat kalau handphone tuu color putih.. Maybe nampak cantik , lembut bila girl girl pakai kan.. Last last color hitam yang dapat.. Terima dengan ikhlas hati laa kan.. HEHE ~


Actually , baru baru nie pergi jumpe diaa , tapi time tuu dia kerja.. Bukan nak kacau dia tengah kerja.. Memang terpakse pergi coz nak pulangkan ic adeq adeq dia yang tertinggal.. Then bila lunch same , dia cakap "saya nak pakai pulak handphone samsung tuu" Ohh Tidakk !! Rase sedih pulak nak bagi dia pakai.. Kang tak bagi kata ape pulak kan.. Beli duit kongsi same same.. So handphone pun kongsi same same laa yee sayang :) HIHI ~


Bila daa tukar.. Aku pakai balik handphone Blackberry.. Tapi kali nie pakai bold 3.. Kenapa bold 3 ?? Sebab handphone diaa bold 3.. Mesti korang pelik erk ?? Tadi aku cakap pakai curve nie bold pulak kan.. Handphone curve tuu aku bagi kakak aku pakai.. Katanyaa kawan kawan dia semua pakai handphone Blackberry pulak daa.. So bagi jee laa.. Now aku pakai bold 3 laa.. Tapi buat mase nie laa erk.. Nanti tukar balik.. HIHI :)


Sekian Terima Kasih ~


Truly
Adeqmass

No comments: