HOME ABOUT FACEBOOK TWITTER INSTAGRAM

MahaRajaLawakMega 2012 ~

maharajalawakmega2012
semalam aku post tersalah laa yee.. haha !! nampak sangat aku tak selalu tengok maharajalawakmega.. alaa , cuma tersalah tahun jee pun.. tapi masuk jugak 2013 kan kan kan.. hihihi :D 

okey dekat sinie aku nak ceritakan tentang maharajalawakmega laa kan.. sebab daa title aku tuu kan.. semalam langsungnyaa maharajalawakmega minggu ke-8 dekat terangganu okey.. tempat jejaka idaman aku dibesarkan.. bukan main ramai lagi peminat diaa dekat sana.. maklum laa tempat sendiri katakan.. betul tak betul ?? kalau tak betul just lupakan jee laa apa aku cakap kan niee yee.. kesian jugak semalam zizan solo jee.. sebab johan masuk hostipal erk.. nak bedah kakinyaa dengar kata.. hihihi.. yang pasal johan aku kurang pasti yee.. hahha !! 

- encemkan jejaka idaman -
walaupun macam mana rupa buruk busuk & what so ever jejaka idaman aku , diaa tetap dihati.. haha !! ayat aku memang tak dinafikan tak boleh blaa.. macam laa zizan nie kenal aku kan.. perasan betul laa aku nie.. heii !! aku peminat diaa jugak okey.. biar laa , suka hati laa.. hehee xD 

okey aku cari pic zizan tadi.. last ² aku nampak pulak pic johan dekat hostipal.. so dengan berbesar hati aku share dekat korang jugak laa yee.. 

- johan -
semoga cepat sembuh yee
okey , cerita nie boleh tutup buku.. minggu depan sambong pulak yee.. sebab maharajalawakmega setiap hari jumaat pukul 10 malam.. jangan lupa saksikan nyaa minggu depan yee.. sebelum aku lupa thanks kepada abang GOOGLE IMAGE kitaa :)

- byebye -

No comments: