HOME ABOUT FACEBOOK TWITTER INSTAGRAM

2 hari menunggu...

Hari tuu kan aku cakap aku nak hantar laptop aku pergi format kan.. Hari sabtu hari tuu aku pergi laa kedai computer.. Aku cakap laa aku nak format laptop , aku ingatkan 3 jam siap laa kan.. Last ² dia cakap maybe akan siap 1 hari.. Sebab banyak laptop nak kena format.. Okey laa , aku pun terima jee laa 1 hari jee kan kena tinggalkan laptop kesayangan.. HIHI  Last ² bukan 1 hari pun.. 2 hari kena tinggalkan laptop dekat kedai tuu.. Bila pergi kedai tuu , ingat daa siap laa kan.. Dia boleh pulak kata tengah download drive.. Okey laa download drive memang laa susah , kalau pandai cari senang laa jadinyaa kan.. Aku pun cakap laa hari nie boleh siap laa kan.. Dia boleh cakap tak pasti laa adeq.. Maybe lagi 1 hari lagi kut.. Adooiii !!  Aku rasa daa kena marah baru dorang buat betul ² kut.. Daa senja baru laa dorang call cakap laptop daa siap.. Bukan main lagi nak suruh tinggalkan lagi 1 hari.. Padahal boleh jee siap kan.. Takkan laa bukak kedai tak rety nak set time bila siap.. Takkan laa laptop aku kena duduk dalam kedai tuu 3 hari.. Menyesal laa jugak hantar pergi format dekat kedai tuu.. Memang first & last laa aku hantar dekat kedai tuu..


Sabtu hantar.. Isnin baru dapat.. Okey , tak payah nak membebel banyak ² janji laptop daa dapat kan.. HIHI 

- daa format muka depan macam nie laa kan -



Truly :
Adeqmass

No comments: