HOME ABOUT FACEBOOK TWITTER INSTAGRAM

13 January 2013 ~

Tarikh di atas entah kali ke berapa aku & diaa berjumpa.. 13 january persamaan hari ahad kan.. Selalu diaa cuti hari isnin.. Aku saja jee suruh diaa ambik cuti ahad , sebab aku kerja hari isnin.. HIHI  Sanggup diaa mintak cuti walaupun bos diaa bagi tak bagi laa kan.. Akhirnyaa bos diaa accept jugak cuti diaa.. Macam biasalah kalau jumpa diaa.. Mesti pukul 1pm or 2pm baru nampak batang hidung.. HAHA !! 


Then bila daa jumpa , kita orang selalu keluar pergi "times square" "pavilion" "sungai wang" "lowyat" sebab situ jee boleh berjalan sampai 4 tempat sekali.. HAHA !!  Kalau TS aku selalu shopping.. Kalau PAVI si diaa yang suka shopping , janji ada duit.. No money No talk laa kan.. HEHE  Kalau sungai wang tuu saje ² jee cuci mata dekat sane.. Akhir sekali lowyat , kalau korang tahu lowyat ade apa jee laa kan.. Pelbagai gadget ada.. Suke pergi sane cume nak tengok update harga jee.. Kalau daa berkenan tuu baru laa boleh beli kan.. Itu pun kalau ade duit.. HAHA !! 


Then masa kuar hari tuu , aku & diaa pergi TS sebab nak watching movie.. Kalau keluar mesti kena tengok cerita ² terbaru kan.. HIHI  Jadi aku & diaa tengok cerita "minyak dagu" okey , mule ² memang laa aku taknak tengok , tapi diaa daa beli tiket kan terpakse laa tengok.. Nanti kecik hati pulak..


Masuk jee wayang seperti biase laa.. Iklan dekat wayang pun ada jugak.. HAHA !!  Habis jee iklan terus start cerita tuu.. Start ² jee daa dekat bilik mayat.. Memang seram laa cerita tuu.. Memang daa tengok sekali takkan tengok dua kali laa kan.. Kalau korang nak tengok , baik korang tengok wayang jee laa.. Ramai orang tak takut sangat.. HEHE  Jangan beli dvd , nanti korang kena tengok sorang ² dekat rumah.. HAHA !! 


Okey , habis wayang aku & diaa lepak starbucks  Daa nasib keluar jee wayang depan tuu daa starbucks.. Lagipun memang aku suke lepak situu , sebab ade JAVA CHIP.. Diaa pulak suke CHOCOLATE CREAM CHIP.. HAHA!!  Makanan yang aku suke dekat situ ade 2 jee.. MARBLE CHEESECAKE & TOASTED SANDWISH jee.. Habis lepak aku & diaa pergi lowyat pulak.. Sebab aku nak beli beg laptop.. Akhirnyaa aku dapat jugak beli beg laptop yang sekian lama nak beli tapi tak beli ² HIHI 


Daa beli ape yang nak dibeli aku & diaa pun balik laa rumah masing ² memang laa nak lelama dengan diaa tapi tak boleh sebab diaa takut aku balik rumah sampai pukul 11 malam ke atas.. Nanti takde sape nak ambik.. Then aku dengan diaa berpisah dekat lrt plaza rakyat.. Aku terus ke kl sentral nak balik rawang katakan..

Tamat laa sudah kisah 13 january.. HAHA !! 

No comments: