HOME ABOUT FACEBOOK TWITTER INSTAGRAM

#2 Dhia Adra Natasya ~

hari nie budak kecik tuu tersangat laa bagun awal.. pukul 6 pagi diaa daa buat kerja rumah.. mummy & daddy diaa pun daa nak siap ² pergi kerja.. terpaksa laa kena kejut babysitter diaa niee.. ahaha !! nak tahu siapakah gerangan babysitter diaa tuu ??? haa , meh aku kenal dekat korang babysitter kepada budak kecik yang chumil ² belakaa tuu.. nama babysitter tuu , masturaa.. ehh , macam sama jee nama babysitter tuu dengan aku.. hehe.. memang sama laa kan sebab aku laa babysitter sepenuh masa pada budak kecik tuu.. hihihi :D okey daa , aku nak cerita pasal budak kecik niee.. bukan pasal babysitter diaa niee.. haish ~ 

bila Dhia daa bagun awal tuu mungkin diaa nak susu laa kan.. tak pun pampers diaa daa penuh.. tapi tadi mummy diaa cakap diaa daa minum susu sebelum mummy diaa kejut babysitter diaa niee bagun.. ermm.. pukul 6.30 pagi jugak laa aku bagun , babysitter punyaa pasal kan.. terpaksa laa kan.. betul tak kawan ² ?? then , aku pun angkat laa Dhia kuar dari bilik mummy diaa.. sebab mummy diaa nak siap ² pergi kerjaa.. jadi aku dengan diaa pergi masuk bilik "maktok" baring dekat atas katil.. Dhia bila daa letak bawah memang macam ² laa diaa nak buat kan.. so , aku biar jee laa diaa main atas katil "maktok" tuu.. aku cuma awasi diaa jee laa.. sebab aku masih mengantok lagi.. hihihi :)

"maktok"

maktok tuu sebenarnyaa nama panggilan Dhia kepada nenek diaa.. maktok tuu mak aku.. kenapa aku bagi diaa main dalam bilik maktok diaa.. sebab maktok diaa sukaa nak main dengan diaa pepagi macam tuu.. sebab bila mak aku siap ² nak pergi kerjaa , diaa boleh main dengan cucu kesayangan diaa tuu kan.. lagi pun Dhia takde laa buat kerja sangat masa tuu.. sebab diaa suka tengok mak aku bersiap.. hihihi.. maklum laa diaa pun perempuan jugak.. nanti daa besar diaa nak makeup jugak macam maktok diaa selalu buat depan diaa tuu kan.. agak lawak laa tengok Dhia tengok maktok diaa bersiap.. maktok pusing sinie diaa pun pusing sinie.. maktok pusing sane , diaa pun ikut jugak.. Dhia oh Dhia.. hehee :P 

lepas semua daa siap nak pergi kerja.. diaa pun daa mula nangis.. daa mengantok laa tuu.. tuu laa bagun awal lagi.. bila daa byebye mummy & maktok pergi kerja.. masuk rumah , bagi diaa main kalau diaa nak main lagi.. kejap jee duduk depan tv.. diaa daa tak larat sangat nak main daa , baru aku bagi diaa tidur.. 7.30 pagi diaa daa sambung tidur.. aku pun apa lagi sambung tidur jugak laa kan.. hihihi xD 

- zzZZzzz -



dari maksu :
sayang dhia

No comments: