HOME ABOUT FACEBOOK TWITTER INSTAGRAM

Post untuk APRIL..

ASSALAMUALAIKUM

Mula mula sekali nak cakap bye mac , welcome april :) HIHI.. Sebelum aku cerita , aku tahu title aku lari tajuk.. So korang buat buat tak nampak title jee laa okey.. Macam tuu laa baru aku sayang.. 


Hari nie kerja off , sebab masalah tertentu.. So , bonda aku daa balik dari londan.. Banyak sangat baju bonda kita nak kena sidai , tapi basuhnya bonda laa yee.. Alaa , basuh gune mesin basuh jee pun.. HIHI :) Tapi tak kesah laa.. Bonda punya pasal.. 


Yang paling penting , bonda daa selamat sampai rumah.. HIHI :) Ole ole dari london pun banyak jugak.. Sampai tak tahu mane satu nak pilih.. Tapi bonda takkan lupe untuk ahli keluarganyaa.. Ade laa 2 beg aku suke.. 1 handbeg , 1 lagi beg selang.. Aku nie suke sangat dengan beg selang nie.. Padahal umur daa tak sesuai nak pakai pakai beg selang tuu.. Tapi ape aku kesah , daa suke kan nak buat macam mane.. HEHE..


Kenapa aku letak gambar yang dekat atas tuu.. Haa , meh cek nak habak maii.. Maklum laa orang baru balik bercuti kan.. Mesti laa banyak gambar yang ditangkapnyaa.. Nak bagi korang tengok tak habis lagi transfer tuu.. Nanti laa kalau daa selesai semua aku tunjuk dekat korang gambar gambar menarik okey.. Memang banyak betul gambar yang nak transfer.. Ade lagi 1 camera tak transfer lagi.. Kalau korang tengok gambar dekat atas dia punyaa remaining 1 jam kan.. Tadi mase mula mula remaining diaa 2 jam 45 minit tahu takk ?? Tak tahu kan.. Tuu sebab aku bgtahu.. HAHA !! 


Mata daa mengantok.. Tapi transfer tak habis lagi.. Bersabar + menunggu jee laa.. HUHU



Truly
Adeqmass 

1 comment:

Anonymous said...

follower 81
http://coretanhatikathy.blogspot.com