HOME ABOUT FACEBOOK TWITTER INSTAGRAM

Assalamualaikum

Assalamualaikum. Rasenya daa lama saya tak update kan. Rase rindu tibe² datang pulak. Hihi. Rasenya nak blog saya nie daa usang. InsyaAllah ade mase saya nak melawakan blog saya balik. Rase daa tak suke dengan design blog nie. Haha. Kita mesti laa kena jujur dalam hidupkan.

Sebenarnya, saya nak kongsi cerita pasal saya naik genting baru² nie. Siapa yang daa tahu genting sekarang tengah under construction? Haa, yang daa tahu tuu bagus laa takde laa buat penat nak naik genting kan. Nie saya bagitahu untuk orang yang belum tahu. Hihi. Padahal diri sendiri yang baru tahu nie. Haha!


So takde laa nak berangan nak naik tuu nak naik nie. Haha. Itu yang outdoor punye kan. Yang indoor pun takde laa banyak permainan yang boleh dinaiknya. Cume ade 3 4 macam tuu laa. Huhu. Just naik laa ape yang boleh naik dan melayan kerenah anak buah saya. Dhia Adra Natasya namenya. Hihi.








Done campak gambar budak kenet tuu. Ade terselit gambar saya jugak. Hihi. Okey laa cerita daa habis. Nanti saya rajin² update yee. Byeee :)

No comments: