HOME ABOUT FACEBOOK TWITTER INSTAGRAM

Luahan ♥

ASSALAMUALAIKUM

Aku tahu aku salah.. Aku jee kena faham korang.. Takpe kali nie aku dengar cakap korang.. Korang cakap aku macam raja.. Ape aku nak semua aku dapat.. Tapi sebelum nie ape aku nak aku dapat ke??? TAK ! Tak dapat pape pun.. Tapi takpe aku tak kesah daa semua benda tuu.. Sebab aku tak suke fikir benda lepas.. Yang lepas biar lepas.. Jangan nak kenang ² kan.. Bila berlaku macam nie , semua cakap aku salah.. YEE memang salah aku , aku mengaku.. Tapi aku akan buat sekali jee kalau tak mengungkit.. Aku tak penah lupe ape aku buat sebelum nie.. Aku sentiase ingat.. Bila aku cakap betul , cakap aku tipu.. Susah laa kalau semua aku cakap tuu semua tipu.. Susah nak percayakan aku.. Kalau kau tak boleh nak percayakan aku , tolong laa percaya aku sikit pun jadi laa.. Aku tak mintak kau percayakan aku 100% pun.. Cume sikit jee..


Pasal kerja.. Bila aku takde semua cakap :-

" kau tanak kerja cakap jee laa.. boleh aku cari perkerja lain kan "
Selama nie aku merungut ke nak buat kerja.. Kadang ² jee aku merungut.. Tapi aku ikhlas jee jage anak buah aku.. Nie bila aku takde pun duit gaji aku bulan lepas pun takde laa masuk kan.. Ingat laa aku ade kerja dengan kau.. Kau ade jee no akaun aku.. Bank in jee laa terus , takyah bagi dekat tangan aku nie.. Sebab aku bukan nak gune duit pun.. Biar duit aku duk dalam bank.. Aku cakap benda nie pun sebab aku ingat , bila aku check dalam bank aku ade duit.. Last ² takde langsung.. Takpe laa kalau tanak bayar.. Ooppss ! Bukan tanak bayar.. Agaknyaa kau lupe kut.. Tapi jangan cakap aku tanak jage anak kau.. Kenapa aku tak mintak sendiri gaji aku?? Sebab aku malas nak mintak.. Bila aku nak gune jee aku mintak duit.. Tapi bukan banyak pun , cume rm10 jee bukan beratus ². So aku diam jee laa.. Cume kau fikir laa sendiri , gaji kau daa dapat.. Gaji perkerja kau tak bayar lagi.. Tuu pun susah kee..


PESANAN DARI :-

  • ATIKAH ALYA
  • AZFARAHIN SHAH
  • ISAM FAIZAL
" zaman sekarang bukan mak cari anak lagi.. zaman sekarang kita cari duit untuk mak " 
Nothing to say.. FULLSTOP !


Truly :
Adeqmass 

No comments: